Klachten

Natuurlijk doen wij er altijd alles aan u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag. U dient eerst contact op te nemen met uw adviseur, zodat hij kan proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u niet samen tot een oplossing komt, kunt u uw klacht schriftelijk richten aan:

De Hypotheekadviseur
Postbus 53
4645 ZH Putte

Wij sturen u dan direct een ontvangstbevestiging en zullen uw klacht in behandeling nemen. Vervolgens informeren wij u zo snel mogelijk schriftelijk inzake het besluit. Indien dit de behandeling bevordert, informeren wij u telefonisch.

Uw klacht zal ook worden geregistreerd.

Vrijblijvend een Afspraak Maken

Na het versturen nemen we snel contact met u op om de afspraak definitief in te plannen.

Waarom een afspraak maken?

  1. Eerste afspraak gratis en vrijblijvend
  2. Deskundig en onafhankelijk advies op maat
  3. Snel duidelijkheid over uw situatie

Onze adviseurs worden gemiddeld beoordeeld met een

9.6

Score op basis van 1410 beoordelingen