keyboard_arrow_up

Onderhoud advies & producten

Hebt u eenmaal een advies van ons gehad dan is het belangrijk dat dit advies en de bijhorende financiële producten regelmatig worden beoordeeld.

De financiële wereld staat niet stil. Wij willen u op de hoogte houden van veranderingen in wet- en regelgeving, introductie van nieuwe producten en diensten. Bovendien kan uw situatie of kunnen uw wensen veranderen. Daarom is het praktisch op regelmatige basis naar het totaalplaatje te kijken. Als het nodig of gewenst is, kunnen we zaken aanpassen op de situatie van dat moment.

Om ervoor te zorgen dat de kosten hiervoor niet uit de hand lopen, kunt u bij De Hypotheekadviseur een Beheerovereenkomst afsluiten. Voor een vast maandbedrag bent u verzekerd van onze professionele dienstverlening. Een Beheerovereenkomst sluit u naast het eenmalige tarief voor het advies en de bemiddeling en geldt voor de duur van de hypotheek.

Werkzaamheden beheerovereenkomst:

  1. Het vastleggen van een klantprofiel in onze centrale database.
  2. Het vastleggen van het advies en de uitgangspunten in onze centrale database.
  3. Het vastleggen van alle productgegevens in onze centrale database.
  4. Alle communicatie met de banken en verzekeraars en de controle daarvan en de vastlegging daarvan in onze centrale database.
  5. Het informeren over productwijzigingen met betrekking tot de door de klant afgenomen producten.
  6. Doorvoeren van wijzigingen in producten.
  7. Controle van polissen en rapportages van banken en verzekeraars.
  8. Beantwoording van uw vragen met betrekking tot het advies of de producten zonder dat u daarvoor een tarief berekend krijgt.
  9. Regelmatig toezenden van de nieuwe ontwikkelingen op financieel gebied via een nieuwsbrief of e-mail.
  10. Overstapservice voor elders lopende verzekeringen. Wij zorgen ervoor dat de polissen worden beëindigd wanneer dat kan en dat er aansluiten op gunstigere condities verzekerd wordt.
  11. Jaarlijkse controle of financieel advies nog past bij de wensen en doelstellingen.
  12. Inventarisatie van de veranderingen ten opzichte van het laatste gesprek.
  13. Jaarlijkse controle of de situatie bij overlijden voldoende afgedekt is.
  14. Jaarlijkse controle of de situatie bij arbeidsongeschiktheid voldoende afgedekt is.
  15. Jaarlijkse controle of de situatie bij werkloosheid voldoende afgedekt is.
  16. Doorvoeren van wijzingen in de producten na aanleiding van wijziging in het advies of wijzigingen in de persoonlijke situatie.
  17. Continue monitoren van beschikbare producten in de markt.
  18. Opname van de hypotheekgegevens in de Nationale Hypotheekbond. Dit systeem zorgt ervoor dat wij automatisch op de hoogte worden gebracht van de mogelijkheden om uw hypotheek te optimaliseren als daar mogelijkheden voor zijn.
  19. Advies inzake het fiscaal boxenstelsel.
  20. Inzichtelijk maken netto besteedbaar inkomen.
  21. WOZ-bezwaarschrift .
  22. Minimaal een keer in de 3 jaar een persoonlijk bezoek van/aan een adviseur voor de controle van de lopende producten en het opschonen van de correspondentie.

Vrijblijvend een afspraak maken

Na het versturen nemen we snel contact met u op om de afspraak definitief in te plannen.

Waarom een afspraak maken?

  1. Eerste afspraak gratis en vrijblijvend
  2. Deskundig en onafhankelijk advies op maat
  3. Snel duidelijkheid over uw situatie

Onze adviseurs worden gemiddeld beoordeeld met een

9.7

Op basis van 1645 beoordelingen

Vrijblijvend gesprek met De Hypotheekadviseur

Onderstaande gegevens hebben we nodig om contact met u op te nemen.

Na het versturen nemen we snel contact met u op om een afspraak in te plannen.

Waarom een afspraak maken?

  1. Eerste afspraak gratis en vrijblijvend
  2. Deskundig en onafhankelijk advies op maat
  3. Snel duidelijkheid over uw situatie

Onze adviseurs worden gemiddeld beoordeeld met een

9.7

Op basis van 1645 beoordelingen